• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Divide - Ny kontokredit

O

Orkar

Gäst
Poäng: 0
Alltså.. har panik.. det skulle rädda mig hundra gånger om, om dessa kunde lansera snart!! Blir så tveksam till dem när de ligger efter tidsplanen huuur mycket som helst PLUS att de inte ens kan säga ett datum för lansering, inte ens om det handlar om 6 veckoe eller om 6 månader!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

lanaren360

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
27 April 2016
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
235
Poäng
417
Alltså.. har panik.. det skulle rädda mig hundra gånger om, om dessa kunde lansera snart!! Blir så tveksam till dem när de ligger efter tidsplanen huuur mycket som helst PLUS att de inte ens kan säga ett datum för lansering, inte ens om det handlar om 6 veckoe eller om 6 månader!

Inte alls ovanligt att nystartade företag ligger efter med lansering av produkter tex.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 409
Mottagna reaktioner
13 481
Poäng
8 917
Alltså.. har panik.. det skulle rädda mig hundra gånger om, om dessa kunde lansera snart!! Blir så tveksam till dem när de ligger efter tidsplanen huuur mycket som helst PLUS att de inte ens kan säga ett datum för lansering, inte ens om det handlar om 6 veckoe eller om 6 månader!

Men tänk då istället att dom inte kommer lansera på 2 år, eller att GetDevid inte hade funnits...
Se deras etablering som en bonus och inte en självklarhet.
Jag personligen har utgått ifrån att dom inte kommer lansera på 1 år och förlikat mig med det faktumet.
 
A

AliceElice

Gäst
Poäng: 0
Alltså.. har panik.. det skulle rädda mig hundra gånger om, om dessa kunde lansera snart!! Blir så tveksam till dem när de ligger efter tidsplanen huuur mycket som helst PLUS att de inte ens kan säga ett datum för lansering, inte ens om det handlar om 6 veckoe eller om 6 månader!
Vi är många som hoppas. Kram
 
A

AliceElice

Gäst
Poäng: 0
Men tänk då istället att dom inte kommer lansera på 2 år, eller att GetDevid inte hade funnits...
Se deras etablering som en bonus och inte en självklarhet.
Jag personligen har utgått ifrån att dom inte kommer lansera på 1 år och förlikat mig med det faktumet.
Tänker precis tvärtom. Snart lanserar de o räddar oss alla. Tror på ”inom kort” tills det står ”inom långt” på hemsidan.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 409
Mottagna reaktioner
13 481
Poäng
8 917
Tänker precis tvärtom. Snart lanserar de o räddar oss alla. Tror på ”inom kort” tills det står ”inom långt” på hemsidan.

Det där med glaset är halvfullt kontra halvtom :D
 
G

Gabbe

Gäst
Poäng: 0
Jag är väldigt skeptisk till att de nånsin kommer låna ut 250 tusen, men det är inte för att jag missunnar någon att få det lånet utan mer av att man blivit luttrad genom åren, när det "låter för bra för att vara sant",,ja då vet vi att det ofta blir något helt annat. Jag tror som jag sagt innan att det tyvärr är en effektiv marknadsföring för att få många att nappa på ett förvisso helt okej 25 tusen kr lån, men att det stannar där. De kan enkelt hänvisa till en rad olika förklaringar varför de inte kan låna ut mer.
 

JesseTopp

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
31 Juli 2013
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
Hmmm... om vi inte ser en lansering i början av nästa vecka lär det inte ske denna sidan året iaf!?? :-(
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp